Meniu
Cosul tau

SEAP / SICAP

Cum achiziționez prin SICAP?

  • Trimiteți un email cu titlul Ofertă SICAP la adresa elitshopn@gmail.com  sau telefonic 0775 143 010 cu cererea dumneavoastră de produse.
  • Vă vom răspunde cu oferta, iar dacă avem exact ce căutați, vom demara cumpărarea directa prin intermediul SICAP.
  • Pentru această procedură, o colegă de la vânzări vă va sta la dispoziție.

Ce înseamnă SICAP?

SICAP înseamnă: Sistemul Electronic de Achiziții Publice

Sistemul Electronic de Achiziții Publice reprezintă o infrastructură informatică unitară care oferă instituțiilor publice din România posibilitatea achiziției de produse, bunuri și servicii prin mijloace electronice, iar Agenților economici posibilitatea de a depune ofertele pentru licitațiile electronice.

 

Câte categorii de utilizatori sunt pe SICAP?

SICAP are 2 categorii de utilizatori:

Autorități contractante

Ofertanți

Autoritățile contractante: sunt cei care organizează licitațiile și pot fi: (primării, consilii județene, instituții publice, ministere, spitale, școli, grădinite, unități militare, universități, agenți economici etc.)

Ofertanții: sunt cei care participă și ofertează la licitațiile deschise și pot fi (societăți comerciale cu capital privat sau de stat)

 

Ce tipuri de licitații găsim pe SICAP?

Licitațiile Publice publicate pe SICAP sunt de mai multe tipuri:

Anunțuri de intenție, Anunțuri de participare, Anunțuri de atribuire, Concursuri de soluții, Concesionări, Cereri de ofertă, Cumpărări directe, Licitații electronice, Proceduri offline

În funcție de tipul licitației, pașii care trebuie urmați pentru a participa pot să difere.
Licitațiile se pot desfășura doar dacă acestea sunt publicate de Autoritățile Contractante, iar apoi se depune cel puțin o ofertă.

Pentru Manual Utilizare SICAP click aici.