TERMENI SI CONDITII


Elit-shop – este denumirea comerciala a ScElit Soft Net SRL., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Soseaua Ripiceni,nr.4, sector 2, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/17661/2005, cod unic de inregistrare fiscala RO18058072.

Vanzator – Elit-shop sau orice partener din Elit-shop Marketplace.

Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Elit-shop (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Elit-shop si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Bunuri si Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Lista – sectiunea din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii si pe care, ulterior, le poate sterge sau le poate adauga in cosul de cumparaturi („Cosul meu”).

Cumpararea produselor prin acest site implica acceptarea unor termeni si conditii. Va rugam sa le cititi cu atentie in continuare:

·         Elit-shop Marketplace isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara nicio notificare. Informatiile furnizate catre SC Elit Soft Net SRL sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse, efectuarea comenzilor online, conform legilor in vigoare.

·         Imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele efectiv livrate pot diferi de imagini in orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.), solicitarile de aceasta natura urmand a fi confirmate de catre furnizor.

·           Elit-shop Marketplace nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate. Din acest motiv compania isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta. Clientul va primi inapoi banii incasati pentru respectiva comanda in cazul in care plata a fost facuta in avans.

·         In cazul lipsei disponibilitatii unui produs afisat ca fiind in stoc precum si a platii acestuia in avans de catre client, acesta va putea opta pentru returnarea sumei platite ca si avans si anularea comenzii.

·           Elit-shop Marketplace nu este responsabila in altfel decat cel de la punctul anterior in cazul lipsei din stoc a unui produs afisat ca atare pe site. 

·         Pentru achizitionarea produselor ce se aduc pe baza de comanda se solicita achitarea unui avans de minimum 50% din valoarea produsului. Cumparatorul intelege si isi asuma acest avans ca si garantie pentru comanda ferma a produselor aduse pe baza de comanda si este de acord cu oprirea acestuia cu titlul de arvuna in cazul in care acesta refuza sau renunta la comanda data.

·         Vanzatorul din platforma Elit-shop.ro isi stabilieste singura regulamentele promotiilor pe care le organizeaza. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului . De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea, promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre companie in perioada de timp in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil.

·         Elit-shop Marketplace si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare referitor la preturi, caracteristici, imagini etc. In eventualitatea in care pretul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit iar livrarea nu s-a efectuat inca, compania noastra isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

·         Preturile prezentate includ TVA insa nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site acest lucru. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi cel stabilit de consultantul de vanzari in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma sau va fi cel publicat pe site la momentul efectuarii comenzii.

·         Preturile pentru produsele comandate vor fi  in RON

·         Plata produselor comandate se poate efectua in avans (partial sau integral). Plata avansului se poate realiza prin numerar (ramburs), virament bancar (ordin de plata) sau plata online cu card bancar. In cazul in care se va achita un avans partial, restul de plata se va achita prin urmatoarele modalitati: 1) In momentul sosirii marfii in showroom (daca se doreste ridicarea marfii din showroom). 2) Inaintea incarcarii marfii la curierat pentru transmiterea ei catre client (daca se doreste primirea marfii prin curierat si achitarea restului de plata sa se efectueze prin numerar sau virment bancar). 3) In momentul livrarii prin curierat, direct catre curier, inaintea receptiei marfii de la curier (daca se doreste primirea marfii prin curierat si achitarea restului de plata sa se efectueze prin ramburs).   Vanzatorul din platforma Elit-shop.ro isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans. Dovada platilor trebuie trimisa catre Vanzator la adresa de e-mai din contul acestuia . Livrarea (in afara de cazul in care restul de plata se va achita prin ramburs) va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in Vanzatorului Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar livrarea nu va fi realizata.

·          

·         Livrarea produselor se poate face in urmatoarele moduri: 1) Prin curierat, in termen de 1-2 zile lucratoare de la sosirea marfii in showroom si daca s-a efectuat plata conform conditiilor de mai sus. 2) Direct din showroom, in cazul in care clientul solicita acest lucru. Termenele aproximative de livrare sunt specificate la fiecare produs in parte. Acolo unde se specifica faptul ca produsele sunt in stoc, termenul de livrare este de maximum 3 zile lucratoare de la la data achitarii marfii. Acest termen de livrare poate varia in functie de motive ce nu tin de firma noastra (intarzieri in livrare datorita curierilor sau alte situatii neprevazute)

·         Produsele comercializate prin intermediul   Vanzatorului din platforma Elit-shop.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de Factura fiscala si Certificat de garantie. Anumite produse sunt livrate de catre producator fara ambalaj (marfa este paletata si in folie). Acestea vor fi ambalate, inainte de livrare, de catre   Vanzator cu propriile materiale.

 

Garantia

·         Garantia se solutioneaza la adresa indicata de   Vanzator, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Conditiile de garantie sunt in conformitate Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect, nedeteriorat, impreuna cu accesoriile aferente, formularul de garantii, copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), produse deteriorate datoria curatarii cu substante improprii, nerecomandate de producator (ex. substante acide puternice, etc), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, etc. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Garantia este solutionata in maxim 14 zile lucratoare de la receptionarea produsului in service. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.

·         Garantia produselor de folosinta indelungata este de 24 de luni de la data cumpararii sau dupa caz, mai mult, in conformitate cu specificatiile de pe site ale produsului.

·         Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34/2014. Acestea se pot returna, in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.   Vanzatorul va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. 

·         Produsele executate dupa specificatiile clientului, produsele distinct personalizate, nu se returneaza.

·         Nu se accepta pentru returnare produsele care fac obiectul Art. 16 din OU 34/2014 (exemplu: capace de wc, perii de wc si alte articole ce nu pot fi returnate din motive de igiena)

·         Produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau urme evidente de utilizare, etc. vor fi evaluate din punct de vedere al costurilor necesare aducerii produsului la starea initiala, urmand ca sa fie rambursata clientului numai diferenta dintre pretul platit si costul de aducere la starea initiala, amintit mai sus

·         Elit-shop.ro isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii.

·           Vanzatorul din platforma Elit-shop.ro isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de SC Elit Soft Net SRL cum ar fi: intarzieri ale furnizorilor, incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora, conform uzantelor legii romanesti.

·         In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va veni inca o data dupa ce va restabili contactul cu clientul; in cazul in care acesta nu poate fi contactat, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

·         Intregul continut al site-ului www.elit-shop.ro - imagini, texte, grafica, simboluri, elemente de grafica WEB, scripturi, programe si alte date - este proprietatea SC Elit Soft Net SRL si a furnizorilor sai si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul companiei SC Elit Soft Net SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

 

Livrarea marfii si conditii de acordare a garantiei

·         Pentru a putea beneficia de acordarea garantiei, CLIENTUL are obligatia ca la receptia marfii prin curier sa desfaca coletele si sa verifice integritatea marfii. In cazul constatarii de deficiente (deteriorari ale obiectelor, zgarieturi, produse gresit livrate, etc) CLIENTUL va consemna pe tipizatul CURIERULUI deficientele constatate.

·         Simpla semnare, fara obiectii a bonului de livrare al CURIERULUI duce la imposibilitatea acceptarii ulterioare a oricarei obiectiuni din partea CLIENTULUI privind eventuale deficiente !

·         In cazul ridicarii marfii direct de la sediul nostru, CLIENTULUI ii revine obligatia de a verifica marfa si de a consemna printr-un Proces Verbal eventuala acceptare cu obiectii a produselor.

·         In cazul in care nu se verifica marfa sau nu se consemneaza nicio obiectiune, semnatura de primire pe Factura Fiscala de catre CLIENT implica acceptarea marfii si confirmarea verificarii integritatii acesteia de catre CLIENT.

·         Toata marfa transportata este garantata pana la adresa solicitata (acest lucru inseamna intrarea in bloc sau in curte, dupa caz).

·         Din punctele de sosire specificate mai sus, datorita volumului si greutatii produselor, soferii nostri vor supraveghea doar descarcarea marfii din masina. Va rugam sa va asigurati ca aveti personalul necesar pentru preluarea si transportul acesteia de la masina de livrare pana la locuinta!